( Ik ben enorm verheugd om u te mogen ontvangen als gast op deze website! Graag willen wij weten wat u ervaring is op deze website )

Ben jij enthousiast geraakt? Kom snel weer een kijkje nemen op onze sprookjesachtige website

Tot een volgende keer in de Wereld vol wonderen Efteling fanclub

Harrie Klaassens
8 maanden geleden

Beste lezer,

Ik ben in het bezit van enkele boekjes over Anton Pieck uitgegeven door APCN, die ik graag tegen verzendkosten beschikbaar stel aan geïnteresseerden. Het betreft: Anton Pieck bloemlezing van uitspraken, Anton Piek kalender verzameling 1986-1988, Catalogus Kalenderplaten Deel 1 -2a-2b-en deel 7, een boekje met een fotoverzameling van de Efteling. Alle boekjes zijn in zwart wit uitgavejaar 1992-93-95-97 en 2000. Formaat ±14.5x 21cm . Aantal pagina’s varieert van ± 20 tot 42 blz.

Ik hoor graag of ik daar iemand een plezier mee kan doen.

Harrie Klaassens

Leon Quaden
een jaar geleden

Hallo, Ik ben wat aan het opruimen van mijn ouders en kom tien zwart-wit foto's van de Efteling tegen uit (ik denk) de jaaren 60. Het zijn foto's gemaakt door het park, dus niet privé. Ik kan helaas geen voorbeeld bijvoegen, maar in een reactie op mijn email, wil ik ze gerust opsturen. Heeft iemand daar nog interesse in? ik hoor graag. mvg. Leon Quaden

Willem van Mullekom
een jaar geleden

Graag breng ik onderstaande link onder uw aandacht:

Shellie Kennemer

Hello!

jockem
2 jaar geleden

ik wil lid worden van de fanclub maar kan niet inden hoe kun je me helpen

Marc
3 jaar geleden

Beste John,
Wat heb je een mooie site gemaakt!!
Vandaag is de efteling weer open dus ik denk dat je er snel weer zult zijn.
Gr Marc

Xaf
4 jaar geleden

ik wil lid worden van de fanclub maar ik weet niet hoe

Corina van bekkum
4 jaar geleden

Mooie pagina. Hoe ka je lid worden van deze club ik heb een zoon met een beperking die helemaal idolaat is van de efteling

Frits2
4 jaar geleden

Geweldig hoe jij een Eftelingse sfeer hebt nagebouwd.
Heb jij thuis ook een muzikale paddestoel gemaakt? Voor mij is zo een paddestoel een jeugdherinnering aan het sprookjesbos. Ik vond een website met het toppunt van kaatsheuvelse nostalgie in de vorm van paddestoelen:

mark van gorp
4 jaar geleden

hoe kan ik lid worden van de club

Hoe kan ik lid worden?

Op verschillende pagina's staat het vermeld! Je leest hoe je lid kunt worden en vervolgens druk je op onderstaande link die erbij toegevoegd is! Je komt automatisch bij Facebook uit.

Zijn jullie van de Efteling bv?

Onze fanclub is geen onderdeel van de Efteling! We hebben goed contact zodat alles in goede banen blijft verlopen. Dus we hebben toestemming.

onze fanclub bevind zich hier op deze locatie

Colofon

Onze fanclub afbeeldingen, geschreven berichten , filmpjes en afleveringen van Wereld vol wonderen Efteling fanclub en Wereld vol wonderen Efteling fanclub backstage zijn Auteursrechtelijk & Copyright beschermd !

Intro Wereld vol Wonderen Efteling fanclub👇🏻

Symbolica paleis der fantasie soundtracks. (Bron Efteling bv & Misterpiano92)

Mocht je ons team tegenkomen in het attractiepark vraag gerust om het visitekaartje van de wereld vol wonderen Efteling fanclub. En mis geen enkel sprookjesachtig moment.

Tot ziens , Good Bye , Aufwiedersehen